JÁTÉKOSUNK, PEKKER NORBERT ŐSZI GÓLKIRÁLY LETT A BAJNOKSÁGBAN!

"-Egy nagyon felemelő idényt hagytunk a hátunk mögött. Sokminden újdonság volt számunkra! Az osztály, ahol futballoztunk... a csapat összeállítása... az új edző és még sorolhatnám. Ennek ellenére úgy érzem, nagyon jól teljesítettünk. Bár még egy kis időre szükség van a pályán az összecsiszolódáshoz, de nagyon jó úton haladunk! Természetesen van pár játékos, aki még a régmúltból ismeri a másik játékát, de attól még össze kell rázódnunk! Hálás vagyok a csapatnak és az edzőnknek a teljesítményemért, hiszen nélkülük ez nem sikerülhetett volna! A foci csapatjáték és nincs gólkirály csapattársak nélkül! Nagyon jó érzés, hogy gólok számában az élvonal közé tartozom és büszke is vagyok rá, de nem ez a fő cél! Fő cél a csapat sikere és egysége, és el kell mondanom, hogy nagyon jó úton haladunk! Természetesen nem szerénykedem, és el is kell mondanom, hogy céljaim közé tűztem ki a cím elnyerését, de nem gondoltam volna, hogy sikerülni fog. Pláne úgy, hogy a balesetem miatt pár meccset ki is kellett hagynom! Nem állunk meg, igyekszünk a tavaszi szezonban a maximum maximumát kihozni magunkból! Menjünk tovább egyre jobban és jobban előre! Hajra Kakucs!"